خصوصيات همه ي پسرا

☺وبلاگه دخملونه ي خودم☺

☺به وبلاگه خوجمله من خوش اومدین☺

خصوصيات همه ي پسرا
1- به محض اینکه پشت لبشون سبز شد زن میخوان .
 
2- شصت تا دوست دختر دارن ولی به همه میگن که اصلا دختر بازی را دوست ندارن .
 
3- در دو کار استاد هستند : دعوا کردن و فحش دادن .
 
4- افتخار میکنند که اصلا به ناموس مردم نگاه نمیکنند ولی تا دلت بخواد فیلمهای  ضایع میبینند .
 
5- فکر میکنند که تموم دخترا کشته مرده ی اونان .
 
6- وقتی برای اولین بار با یک دختر حرف میزنند بدنشون میره رو ویبره(همان لرزش خودمون)


نظرات شما عزیزان:

fibi
ساعت23:39---22 تير 1392
مث خودم ضدیااااااااااااااااااااا

کیمیا
ساعت18:49---20 تير 1392
سلام بیتا جان وبت خیلی خوشگله لینکت کردم پس نامردی نکن و منو بلینک

نخواستی سر بزن و نظر بده مرسی
پاسخ:bashe


Roz
ساعت17:05---20 تير 1392
سلام بیتا جان منم 14 سالمه اما اهواز زندگی می کنم راستی من از وبت خیلی خوشم اومد و لینکت کردم اگه منم لینک کردی بهم اطلاع بده خوشحال میشم. بوس بای
پاسخ:bashe hatman aji


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: خدا ازت نگذره اگه بدونه نظر بري,
پنج شنبه 20 تير 1392 13:47bita**| |
♀ طراح: قالب های میس رویایی ♀